Quin any, aquell 1969 (l'Abbey Road dels Beatles, el segon dels Zeppelin, In the court of the crimson king dels Kink Crimson, Green river de la CCR, ...), i quina creativitat musical en el panorama del pop i del rock!
Perquè cada disc mereix una atenció especial, un blog de ressenyes i crítiques de discs del passat, del present i del futur.
05 de juliol 2025
Crosby, Stills & Nash - Crosby, Stills & Nash (1969)
Quina delicadesa d'àlbum de debut, aquest del trio (al qual després s'afegiria el Neil Young) Crosby, Stills & Nash. Arrels folk sobre un llenç de rock, i amb unes harmonies vocals precioses i fràgils que naveguen per un setlist pràcticament impecable, coronat amb una primera galta que és una de les millors de la història del rock, amb la preciosa Suite: Judy blue eyes, l'orientalista Marrakesh Express, l'exquisida Guinnevere (quins dos primers versos!: "Guinnevere had green eyes / Like yours, m'lady, like yours"), i les molt rodones You don't have to cry i Pre-road downs.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada