Cinc anys després del seu fallit Nights in France, que no va aconseguir col·locar-se en les llistes com sí havien fet alguns dels seus temes d'anteriors àlbums, presentaven aquest Burning up the night, una continuació de la seva proposta musical, amb aquella gràcia compositiva d'aquells músics que porten tota la vida enclaustrats en un estudi i que no només saben escoltar, sinó també compondre amb perícia.
La veu passada per un filtrat que la fa distant i lacònica deixa anar versos estranys, sovint críptics, però sempre intencionats, fent comentari social però des de la barrera, sense mirar per damunt de l'espatlla.
I en aquest darrer àlbum la continuació és potser la tècnicament més reeixida, per bé que no hi ha massa temes que acabin destacant (potser la inicial Living in dreams, l'energètica Searching for a headline o la potent pista que dóna nom al disc). En tot cas, segueix sent un altre bon treball del duet australià que tanca una discografia sòlida i molt homogènia que mai va comptar amb èxit massiu però que, a pesar de tot, mai va cessar d'entregar aquests divertiments paral·lels a la seva feina de producció.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada