07 de juny 2011

40 anys - 40 cançons

El passat 3 de juny vaig complir 40 anys. Un dels regals que vaig rebre -i que em va arribar al cor- va ser una selecció musical de 40 temes escollits per la meva cosina Laia. Ella coneix molt bé els meus gustos musicals, però aquesta selecció no era per acontentar-me, sinó per compartir amb mi 40 temes que li encanten o que han marcat la seva vida. Les estic tot just començant a escoltar aquests primers dies després de l'aniversari i de rebre el regal, però he volgut dedicar-les-hi el temps que requereixen, escoltar-les un cop i un altre, gaudir de les que ja conec i m'agraden, aprendre a apreciar les que conec i no m'agraden i ser pacient amb les que no conec gens.

I com que escoltar cançons amb més calma de la normal sempre fa que la teva ment divagui i s'enriqueixi, he pensat compartir amb vosaltres una sèrie de posts, 40 per a ser exactes, cobrint les meves reaccions a les escoltes d'aquests temes triats amb tant de cor.

Així doncs, el proper post inaugura aquesta secció, dedicada molt especialment a la meva cosina Laia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada